Men hej på dig!

Det här händer inte. Ute har vädret verkat ha bestämt sig för att hösten har infunnit sig. Yey! Åh nej nej nej. Jag tittar på datorns datum funktion. 7 Augusti. Driver ni med mig? Aja, kräftskivor är mysigt får man trösta sig med. Har också en trevlig helg att se fram emot! Bio imorgon med Eva, Mama Mia! Sen har jag läst någontingom ett stort party vid Stureplan? Kan det ha något att göra med Go08 att göra? Har haft en sjuk utekväll! Tack Felicia och Ida! Det var vilt, galet och massor av sprit! Vodka säger jag bara. Uteslängning säger jag bara. Och förbud att komma in på de mest enkla svenne banan-klubbar ni kan tänka er. Tänk Toxic. Tänk Chaplin. Då är det illa! Haha. Men jag gillart!

Kommentarer
Postat av: Eva B

tack för igår,bra bio vill se den igen hihi

efter bion var en upplevele hihi tack för sällskapet och du christoffer(eller hur han stavar)är för söta ihop



kram

2008-08-10 @ 00:51:26
Postat av: Cecilia!

Näää vad gullig du är eva! Hoppas du inte blev arg på mitt trött-beteende hahah! Det vart så mkt folk bara hehe..



och vi kan konsten att snacka med skumma killar!

Vi ses snart igen! Love

2008-08-10 @ 19:26:40
Postat av: Eva B

nej jag la inte ens märke av din trötthet förrän mc . jag gillar dig massa ändå.



ska vi på the voice,,,,,på lördag?

pusspå dig pärlan

2008-08-10 @ 22:45:59
Postat av: Eva B

nej jag la inte ens märke av din trötthet förrän mc . jag gillar dig massa ändå.



ska vi på the voice,,,,,på lördag?

pusspå dig pärlan

2008-08-10 @ 22:46:59
Postat av: cecilia!

JA VI SKA SE PÅ THE VIOCE PÅ LÖRDAG! eller jag ska bara kolla när det var jag skulle hjälpa till på den dära teaterfestivalen! om det var den dagen. har jag ens berättat om det förrestsen`

2008-08-11 @ 00:20:00
Postat av: Eva B

nepp det har du ej...

okej plut vad jag e utråkadd,

och min fot värker lekt med kusinerna idag och råkat trampa fel foten är svullen kan vara stukning eller en spricka,:(



puss

2008-08-11 @ 00:51:03
Postat av: Cecilia

Ojoj låter inget bra!

jag med, eller jag kan verkligen inte sova alls! skitjobbigt! och imorgon ska man ju upp o göra saker.. usch tog en sömntablett inte hjälpte det nått!



2008-08-11 @ 00:54:25
Postat av: Eva B

ne exact men jag ska lägga mig och tvinga mig själv att sova, lagt foten på en kudde och hoppas på en okej natt.



du är e pärla.



ps fortstår att du inte kan sova när du och K pratar sex på facebook hihih

2008-08-11 @ 01:05:07
Postat av: Anonym

hahah jaa det där var väll lite halvt på skäms med sexet haha!

DU är också en pärla, en pingla!

Då ses vi på lördag då!



Puss

2008-08-12 @ 18:48:12
Postat av: Eva B

klart att vi ses på lördag, visst är kändisarna där på dagen?

2008-08-12 @ 20:51:01
Postat av: Felicia

hahaha svenne-banan ställen som chaplins! faaan nära att vi inte ens kom in där(A) Det var iaf sjukt kul!

2008-08-13 @ 03:07:57
URL: http://bakomporslinfasaden.blogg.se/
Postat av: Cecilia!

Eva: Jo eller jag tror tiderna är typ 19-22 så det är nog mer på kvällen.

2008-08-13 @ 18:22:51
Postat av: cecilia!

Neej jag vet inte en enda tjockis-dörrvakt ville ha oss in! HAHHA Och fy fan vilka fula killar det var där inne..

2008-08-13 @ 18:23:58
URL: http://underbaradelar.blogg.se/
Postat av: Eva B

nu tycker jag att du måste bli lika kännd med bloggandet som nils,



due ju grymmare ä han på att blogga men du får dra ut mer på texterna och skriva om otrevliga bio tanter, eller killar som går utan att ens säga hejdå..





puss puss

2008-08-14 @ 16:08:36
Postat av: Cecilia!

hahahaha aa du har ju helt rätt faktiskt! att jag inte tänkt på det, taskighet it is! det säljer som smör.

Haha asså dom där killarna, har FAN ALDRIG träffat så dryga killar och vi var ju fan inte ens fula! hahahah Och hon bio sf kärringen var ju heltd um i huvudet!

2008-08-14 @ 22:25:01
Postat av: Felicia

HAHHH INTE EN ENDA TJOCKIS-DÖRRVAKT! Mitt i prick! medelålderspedofiler i snaggat o svart, för att dölja sina brister...

2008-08-14 @ 22:39:51
URL: http://bakomporslinfasaden.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Jaa jag hatar dom, sådana man aldrig skulle kunna prata med vad fan har man gemensamt?

2008-08-15 @ 18:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0