NATTI NATT

Det öser öser öser ner regnvatten. Själen är tom, suget sätter in. Imorgon ska jag göra en liten speciell sak. Ibland är jag bra på att planera mina dagar, ibland inte. Idag gick det rätt bra t.ex! Lyxfällan är jävligt intressant faktiskt, har aldrig gett det en chans utan mest bara skrattat åt det för att det verkar så löjligt och tråkigt. Men just idag handlade det om en ung kvinna som tröst shoppade. inte bara skor utan en Mac-dator för tusentals kronor. Igenkännbart hur vi människor inte kan leva ut för våra känslor utan bara måste stänga av hela tiden, förtränga.

Kommentarer
Postat av: Eva B

vad ska du göra imon??

2008-08-05 @ 00:20:46
Postat av: cecilia!

det var lämna Cv:et för lindex, det kändes som om jag skrev ut det här skulle jag inte få jobbet för då hoppas man så.. haha

2008-08-05 @ 16:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0