allt det du inte har..

Helvete nu börjar jag sakna singellivet och hur det var då! Var med Vera, hon sover över här som förr, och det var sjuk undrebart! Hon kan få mig att njuta i livet och vi är så sjukt avslappnade med varandra! Men iaf, tänkte helvet vad länge sen vi var bara skrattade och mitt "singelliv" med massa blickar, uppmärksamhet (!), gratisdrinkar, oseriösa dejter och bara njuta så in i helvete! Visst jag älskar detta med, tryggheten kan inget ersätta och jag är inte lika deprimerad nu som jag var förut men man vill alltid ha det man inte har för tillfället!


Man hade mer tid att ta hand om sig själv och bara vara lite ego, bara sig själv och älska, minns 2:an på gymnasiet där mot sommaren det var en härlig men stressig tid! mitt kalas, tjejmiddagen sen innan luxemburg. sen var det ngt som hände, med resan tror lite av rastlösheten kommer därifrån.

jag ska inte säga nåt, kommer ju bli stört deppig, ja extremt om han försvann ur mitt liv också..

nä nu mår jag illa av alla påskharar i choklad jag käkat! puss bye


Kommentarer
Postat av: v

jag älskar älskar älskar dig

2008-03-22 @ 18:38:28
URL: http://wersen.blogg.se
Postat av: cecilia

jag älskar dig ännu mer det är läskigt faktiskt! ag vill aldrig förlora dig

2008-03-22 @ 23:28:03
URL: http://underbaradelar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0