fuck you, religionsboken!

Okej, det är bara att konstatera: Jag har hur MYCKET JÄVLA plugg som helst. Trots att vi får några kom-i-fatt dagar (jo vars 70% av klassen kommer skolka jag lovar) i skolan sen så vore det skön att komma e liten bit på vägen iaf.

Studenten när kommer den? Lite äckligt nära, men usch jag orkar inte tanken. Visst kanske roligaste dagen i livet men så mkt förberedelser.. ! Studentskivebiljetterna är spålöst försvunna och jag vill bara skrika rakt ut. Vill inte prata med hon som har hans om det för hon är inge trevlig..

Avslutningsvis vill jag säga att jag blir lite deprimerad av att läsa minr eligions bok. Tråkigt skriven få bilder men framförallt pågrud av att jag aldrig skulle kunna ha en "asketisk" livshållning dvs avstå från livets goda som mat, sex och alkohol. Det känns så torrt och tillbakahållet, som ngn drar i ens rygg och inte låter en leva ut. Min gamla religiopns lärare är en höna-pöna (stor överkropp, smala ben) som gillar att få en att känna sig värdelös och slarvig fastän men typ pluggat mest i klassen.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Hahaha höna-pöna beskrivningen va så bra!

2008-03-28 @ 13:35:09
URL: http://www.bakomporslinfasaden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0