Klänningar och cider-Baba Sonic

Gårdagens utgång var himmelskt kul! Baba Sonic vid mariatorget blev det till slut och vi fick stå och köa i sisådär 2 timmar men det klarade vi, eller hur felicia? Träffade lite roliga skumma typer som man undrar gick på koks eller?

Eller jag kanske ska ta kvällen från första början, på tunnelbanan i fruängen (blev skjutsad av pappa pga mina pums jag inte kan gå i) får jag ett telefonsamtal när jag sitter och bläddrar i en blaska "Vad är det för tidning du läser?" jag blir ganska rädd och rätt så irriterad, hör att det är kristoffers röst och undrar om han går på knark, han låter helt sjuk i huvudet? Sen fattar jag, han och killkompisarna David och Daniel (Som ska komma på min skiva förhoppningsvis!) dom visade sig vara sköna och alla kom bra överens.

Vi drack cider, umgicks och jag träffade ellinor och martina, lydia kom (vilket var himla kul) men fra,förallt dansade verkligen skiten ur oss i säkert 3 timmar tills stället stängde vid 3-tiden. Det var så härligt, där på dansgolvet det var krisoffer och jag världen stängdes av (även om det är mer upphetsande med killar man inte känner) Var härliga människor där, mycket indie killar och lite lagom avslappnade folk. Felicia blev lite glad i hatten men det gick bra! Hon var snygg i sin lila klänning! Man får mer blickar i pumps har jag märkt, man liksom lyfts upp! Till Baba sonic måste jag igen snart! lördag kanske? Party vill jag nog ha i allafall!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Haha ja att stå där i 2 timmar va ju nemas problemas! Det gick ju vägen tillsut ;) Haha 'lite glad i hatten' kan man lugnt säga :D

2008-03-28 @ 00:16:01
URL: http://www.bakomporslinfasaden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0