lite social stress sådär

hjälp! Ska ha hem till K imorgon för på påskfirande med hans mammas släkt! Hjälp! Lite nervöst faktiskt.. naturligtvis ska mamma irritera mig med sina klädkommentarer "Men du kan ju inte ha den på dig, utan mer.."  Han är så jäkla social och läskigt avslappnad medans jag gärna spänner mig i de sociala situationer när jag känner mig obekväm, men som min  mamma sa är jag iallafall väldigt artig! Alltid något! :) 


nej men ärligt så tycker jag det är ganska trevligt att umgås och prata med vuxna och äldre, dom kan stundtals kännas mer som att man är på samma nivå som yngre personer i ens egna ålder, typ 91:or-89:or

Kram och godnatt! Ska ta min mammas sömntablett i smyg, hon märker nog inte något.

Jag lovar er, kommer bli en sönderstressad mamma som dör i förtid pga alla krav och måsten! ser redan bilden framför mig!



Kommentarer
Postat av: Susanna

Älskling, jag vet ingen som är så social som du när du träffar nya människor! Jag menar det verkligen! Puss

2008-03-22 @ 14:45:14
URL: http://sagolikasusanna.blogg.se
Postat av: asta

jaa,
håller verkligen med susanna, du är socialaste människan jag vet!
Det kommer gå utmärkt, puss!

2008-03-22 @ 17:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0