snurrig på snus

sitter här och mumsar i mig toscakaka (sjukt gott namn bara det.. allt med kaka på slutet..) och lyssnar på Imogen heap med "halleluja" tänker tillbaks på O.C och låten är så fin att man bara vill gråta och slå sönder en vägg ungefär. Så känner jag också när jag lyssnar på Lasse Lindhs "Du behöver aldrig mer vara rädd" då vill jag bara ligga i en äng och vagga mig själv fram och tillbaks hahah...



Kvällen var så sjukt lyckad hans släkt är ganska enkel men det är väll bättre än en stel överklass släkt som bara ser ner på andra (det har jag upplevt också genom mina år tyvärr) någon kom från rågsved men det var bara typ 1/20 del av alla han har så sjukt stor släkt till skillnad från mig.

Vet ni vem som gav mig Simon and garfunkels "cecilia" idag?.. Jo kristoffer! det har aldrig nån gjort förut ingen kille iaf.. Men minns när vera gav mig "cecilias birthday" i födelsdagspresent en CD av nåt indie-band so sjöng på plattan herregud vilka tider det var.. först var vi lite kent-annorlunda med randiga strumpbyxor (lr jag försökte men vågade inte fullt ut) sen hängde vi på heron en annan tid...!

Är sjukt trött  men ska kanske ut imorgon! yeah!

Idag pratade jag med mamma på riktigt, händer mkt sällan egentligen eftersom jag blir förbannad och stänger ute henne tills jag går sönder och brister ungefär.. snälla ta tillvara på familjen dom ni vågar prata med! Inte för att mina problem är lösta alls, men det underlättar iaf..

godnatt på er fina läsare!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Halleluja-delen är ju helt slående med verkligeheten hahaha, precis så vill man göra!

2008-03-25 @ 00:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0