Vad kan jag göra som lugnar mig?

Okej, idag har jag varit hos både dietisten OCH psykodramat så man kan väll säga att jag fått ventilerat och försökt förstå mina känslor. Däremellan spenderade jag sju hela timmar på att gå runt i stans affärer (kaos på Gina som vanligt) och en god lunch på ett mysigt möbelcafé i Vasastan.

Jag mår bra av, eller detta kan jag göra vid oroskänslor och rastlöshet:

Meditera
Simma
Jogga
Måla naglarna i en ny fin färg
Sova
Läsa en bra bok
Ligga stilla i sängen
Rita
Skriva på bloggen
Ringa till en kompis

Visst, det här låter ju som självklara saker för er men jag måste påminna mig och intala mig detta om och om igen så vi inte hamnar i matfällan igen. Eller jag är där just nu och det är ett jävla helvete.

Kommentarer
Postat av: Felicia

usch ja, det enda som hjälper mig är att springa asset av mig, sjukt skönt att bränna energi

2008-03-25 @ 22:07:02
URL: http://www.bakomporslinfasaden.blogg.se
Postat av: cecilia

jaaa man blir fokuserad och rensar orostankarna! Imorgon smäller det med fest hörru! ;)

2008-03-25 @ 22:13:28
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0