varför är man så dum?

Varför är man så dum att man har sex utan skydd alls? Och varför gör jag , eller vi, det gång på gång? När jag skulle byta om till pjamas så slog det mig att det säkert bara är en tidsfråga tills jag får en äcklig bebis i magen! växa växa bli större rund, hoppa av skolan ung mamma white trash hej!

Nej herregud så här får det inte gå till men är så svårt att  öppna käften i just det speciella ögonblicket, det går inte, Eller i början var man alltid noggran under alla omständigheter men det har som runnit av nu och man bryr sig inte. Rekommenderas inte för fem öre!

Dum dum dum cecilia

men också  dum dum dum K!

Kommentarer
Postat av: v

älskling allt går så snabbtman hinner inte tänkna (eller jo men just då känns ddet inte så viktigt)
puss

2008-03-23 @ 16:24:10
URL: http://wersen.blogg.se
Postat av: cecilia

hah adu har så himla rätt! Man är ju så naiv

2008-03-23 @ 20:58:36
URL: http://underbaradelar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0