Ge mig dina ögon!

Jag tänker på italienska farliga ögon, åh satt och kollade på Gwen Stefanis Video "Cool", det skulle jag inte gjort för den gör mig så galen av åtrå! Den där killen, den där mannen. Slank, solbränd, har säkert rökt en hel del i sitt liv och med begär i blicken. Alltså gud. Ställde in en dejt ikväll, jag orkar inte. Istället sitter jag här hemma för jag har sprungit runt för mkt på jobbetoch torkat snoriga näsor och skrikit "lugna ner er!" åt små dagisbarn. Åh suck, livet alltså.

Kommentarer
Postat av: felicia

haha jag skulle aldrig palla dagis, jag är omringad av barn som det är

2008-10-15 @ 09:02:52
Postat av: Eva

fan va kul med massa barn..när ska vi ta en dejt..???

2008-10-15 @ 13:26:49
Postat av: Anonym

snackar vi gwens eller killens ögon? haha har du blivit smittad av dom ännu? jag blev galet förskyld av en och en halv veckas prao på dagis

2008-10-16 @ 22:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0