Så går en tisdag ur våra liv och kommer aldrig åter

Äntligen uppdatering mina kära vänner! Jag har sökt 2 jobb! Yesyes.. Iof inte heltid=noo money no honey men iaf! Bättre än osäkra jobb där man inte vet om dom ringer, som jaghar det just nu.På lördag tror jag det blir ut till att fira Eva som fyller år?! (grattis i förskott) Just det en annan sak; fyfan vad jag ska vara ärlig sen när jag väl blir singel (ja nån gång kommer vi ju alla bli det) så ska jag säga "Jag Vill INTE inleda något seriöst!", så att dom fattar! Jag vet att jag inte kommer ha orken då, engagemanget och lovandet. haha Ps. Lite vackra skogstokiga höstbilder kommer snart! mer eller mindre seriösa. Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0